Bugün bende bitti......

Bugün bende bitti

Ve sen gittin uzaklara

Uçurumun kenarında oturan

Yalnız ve kimsesiz biriyim ben...

Derler ya şu dünyada en çok sevdiğin insan

Canını yakarmış diye

Derler ya insan kalbi birbirinden uzaklaştıkça sesini

Duyurabilmek için bağırırmış diye

Derler ya giden geri dönmez ama sevilen de unutulmaz diye

İşte öyle bir durumdayım ben

Kırgın üzgün yalnız ve kimsesiz

Kederli meczup ve biçare

Değil miydim ben senin mecnunun

Sende benim leylam

Değil miydik Fuzulinin şiirindeki o birbirine bir türlü kavuşamayan aşıklar

Vermemiş miydik birbirimize sözleri

Derler ya demiştim ta en başında da

İnsanın canını bu dünyada en çok sevdiği insan acıtırmış diye

Kanatırmış kalbini kırarmış sanki hiç sevmemiş gibi

Başında da dedim bugün bende bitti ama

Ta en başında ben sende bittim....

Unutulmak yada unutmak yerine ben seni her zaman sevmeyi seçtim.....

Bugünde bende bitti ve ömrümden bir gün daha eksildi....

Bugünde bende bitti ve yalnızlığıma bir gün daha eklendi.......


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Düzenlerin içinde bir düzensizlik